martes, 23 de marzo de 2010

De cuando una lengua fue regida por una Comunidad Autónoma

De nuevo el falso progreso, la hipocresía. Aquí se puede encontrar esta declaración en su habitat. Es una respuesta, muy vergonzosa, a la Rosa Díez. Dicen que quien se pica... ajos mastica.

"Declaración institucional do Parlamento de Galicia"

A utilización do xentilicio “gallego” como un alcume pexorativo non só ofendeu a milleiros de galegos e galegas e a outras persoas sensatas, senón que constitúe un tópico non aceptable polo que contén de prexuízo xenófobo, inadmisible no único marco de debate que cómpre defender, o das ideas.
Este tipo de prexuízos xenófobos susténtanse nun pensamento feble e na falta de cultura, e entraña un perigo potencial para a convivencia das persoas e dos pobos.
O Parlamento galego fai un chamamento a afondar na educación nos valores cívicos da tolerancia e respecto ao outro, e a abandonar a linguaxe que pode fomentar estas condutas, sobre todo por parte das persoas creadoras de opinión, entre as que nos atopamos as representantes e os representantes públicos.

Parlamento de Galicia, 9 de marzo de 2010

1 comentario:

Eos dijo...

Es lo que tiene el pensamiento (es una forma de hablar) políticamente correcto. Estamos infectados hasta la médula.

Lo que no quita que Rosa díez sea una estúpida (ui, se me escapó): estúpida por no acabar de entender que un político vive (sólo) de lo que dice. Se le olvidó que en Galicia también tenía votantes (politicamente correctos o no).